4 HELA VECKOR!

Hej, jag vet inte varför jag bloggar nu , jag har liksom ingenting och säga, men jag har tråkigt, jag sitter och lyssnar på musik, är det nån som har förslag på låttips? jag har sån dålig smak :p
haha, men iaf , idag har jag typ BARA suttit vid datan och  spelat bubble, den banan jag är på har jag suttit fast på i 4 HELA VECKOR! Asså ååh, jag klarar verkligen inte den banan, den är så jävla svår, man når inte upp till poängen med fusk heller! eller fusk och fusk, det är att man köper fler bollar och får extra hål i taket eller nå sånt, och så.. 
jag har gjort av med 80 000 kr för den här banan men jag har inte klarat den! -.-
snart ger jag upp! 
men nu ska jag fortsätta spela, och lyssna på musik, kanske bloggar mer sen, men vi får se, men tack för mig, och ha det bra, hejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0