4 kilo....

Hej, nu sitter jag här och är nyduschad, det är så skönt och duscha ! <3
men inte innan, men när man har kommit in i duschen är det skönt , och när man är klar, då känner man sig så fräsch.. men ah, det är skönt iaf :p<3
nu sitter jag här iaf och chattar lite på facebook, och dricker cola :D
det är fett gott :D 
och imorgon är det ju skola igen.. jag mår faktiskt bättre nu.. har ju haft ont i magen hela helgen, men jag tror att det är för att jag inte äter nånting , eller jo, jag äter, men asså när jag var sjuk, då åt ju jag ingenting typ, eller jo, lite då också , men jag har inte hunnit ätit upp mig, för jag hade gått ner typ 4 kilo, och så... satt jag är hungrig hela tiden, så jag får väl ta och äta så mycket som möjligt då, satt jag väger lika mycket som innan jag var sjuk :D
men ah, jag ska fråga mamma om hon kan göra inbakade flätor på mig, så att det blir lockigt tills imorgon, det är fint tycker jag , lägger in en bild på mig imorgon isf.. inte nu :p
för nu har jag inge smink :p
men jag kan lägga in en bild på mig ungefär hur jag kommer se ut :)<3

asså såhär ser jag ut med lockigt hår :pPpppPPpppp
men aja, nu ska jag dra, hejdå ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0