Äckel-cp! -.-

Fan helvete! äckel! 
nu får jag nå jävla damp, brynäs var ju då bra i början ! och nu leder dom med 3-2 i matcher, också är det hemma match på torsdag , dom måste vinna då ! annars får jag nå jävla sär damp! 
shit ! 
tänk om skellefteå vinner på torsdag, och sen vinner dom hemma, så vinner dom SM-GULD , då får jag nå cpfel! 
men nej, jag tror att dom får ett sånt stöd av publiken, så dom vinner hemma på torsdag, jag tror faktiskt det.. Hoppas iaf ! 
men nu är jag skittrött på skellefteå så jag ska ta nånting och äta, sen ska jag gå och lägga mig och sova, börjar ju 09:20 imorgon, så att jag går upp 08:10 , såååå det är skönt , men nej, nu håller mina ögon på att åka igen ... bloggar imorgon , puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0