Ah, det var ganska längesen..

Som rubriken sa, det var ganska längesen jag la upp bilder på mig själv, men nu har jag fixat med mobilen osv... så nu kan jag lägga in lite bilder på mig .. 

kanske en repris bild, men det var ändå längesen :) 

gammal... 

också ganska gammal :D

ja, som sagt, ganska gammal, men den här bilden blev jag faktiskt ganska nöjd med, vad tycker ni? :) 

den här är ganska ny, den bilden tog jag nog innan jag blev sjuk, och det var ju ca 2 veckor sen.... -.-

den här tog jag också innan jag blev sjuk, men ah, det var några bilder..

Vad tycker ni om dom ? 
kommentera! ;*

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-04-07 @ 19:55:25
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Alexis

Jättefina bilder elvira! =)<3

2012-04-08 @ 11:04:35
URL: http://eemelieochalexiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

sööööööööötis

2012-04-08 @ 12:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0