Åh, har längtat så himla mycket! <3

Hej allihopa snälla som läser min blogg! <3
idag har jag varit i skolan, har väl varit sådär.. aldrig kul i skolan typ.. men ibland kan det vara det... men idag var det sådär som jag sa... och nu har jag kommit hem , och sitter och fryser.. inte kul.. och så sitter jag och äter fil och flingor! 
jag vet inte vad jag ska göra idag, men det bästa är att vi är lediga i fyra dagar! så vi går bara 3 dagar i skolan nästa vecka, men det dåliga är att vi har hur många läxor som helst och plus att vi har två prov på dom där 3 dagarna! :(
ååååh, det suger, men äger att vi är lediga 4 dagar! :D<3
men nu ska jag nog ta och spela lite, och mamma har börjat med tapetseringen i hennes och pappas rum, och när det är klart, ska dom flytta in alla möbler och så där, sen blir ju rummet som jag ska få tomt, och då ska vi tapetsera där och sen flytta in alla mina NYA möbler, och sen är det klart! :D<3
åh, jag har längtat så himla mycket till det här! <3
men ah, så ni vet så har inte jag nånting mer och skriva, så bloggar väl ikväll antar jag.. :pPpPpPp<3
man ah, pusshej mina fina läsare! <3

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

hoppas du får en fortsatt bra vecka!

några planer för helgen? :)

kram

2012-04-27 @ 15:40:21
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: Anonym

din meny är typ borta?

2012-04-27 @ 16:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0