Aldrig att jag ska åka buss igen ....

Hej, nu sitter jag här och har precis kommit hem från skolan, jag slutade 15:10, men bussen tar ju lite tid på sig, satt jag kom hem nyss, så nu sitter jag här och äter fil och flingor, blev lite hungrig, så jag tog lite käk :D
Men ja, såhär första dagen i skolan, det är ju bara hur bra som helst, asså vi har bytt platser i skolan, och jag sitter bredvid världens roligaste kille, assåhan skojar om allt, när vi kollar på film också kanske det är typ musik i filmen, då börjar han dansa och allting, och alla skrattar åt han, men han tycker ju att det bara är kul, och jag sitter bredvid han :D
HAHA! :D 
men ah iaf, och när jag var på väg hem med bussen, då är det ju såklart en jävla busschaufför som är peddo typ.. han ba: Vi ska inte till stan, vi ska till vinbärsvägen, ska du dit? Jag ba: ah, det ska jag. Han ba: okej snygging.. Jag bara gick därifårn utan och säga nånting, jag bryr mig inte om busschaufförer längre, jag bara orkar inte med dom. också körde han typ i 180 km/h kändes det som, också stannade han inte när en klickade på "stop-knappen" för att han körde för fort, också körde han upp på trottoaren osv.. en riktig jävla galing ... 
tur att jag bor på sista hållplatsen då.. :) 
men ah, iaf, nu ska jag ta och städa mitt rum och så, för att det är ju lite rörigt för att jag har varit sjuk, men nu måste det städas igen bara för att jag ska kunna ta hem kompisar ... eftersom skolan har börjat och allting och jag är frisk så kan ju jag börja göra det igen :) 
men nu ska jag fixa det, ha det bra, hejdå :)<3

Kommentarer
Postat av: Avan

Haha , är det roligt att sitta brevid en rolig kille :D Städa du ;)

2012-04-16 @ 16:02:49
Postat av: Andrea

Fy fan vad jobbigt med busschafförer!

Haft en bra dag annars ? :)

2012-04-16 @ 16:09:20
URL: http://andreatherese.spotlife.se
Postat av: Jessica

Fin blogg du har ! :D

Anmäl dig till veckans blogg ! C:

http://galenbloondin.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

2012-04-16 @ 16:36:13
URL: http://galenbloondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0