Allting är huller om buller nu!

Hejhej, jag har nyss vaknat, eller nej, jag kom nyss ner kan man säga, för att jag hade lite svårt och bestämma kläder idag.. dom ligger ju huller om buller för att jag bara använder dom, sen slänger jag dom på golvet, och då glömmer jag bort om jag har använt dom eller inte, asså om dom är smutsiga, så att jag måste lägga dom i tvätten, men nu vet jag :)<3
så det är lite förvirrat , men iaf, nu måste jag skynda mig och äta, sen måste jag sminka mig och fixa håret , sen ska jag cykla till skolan, jag vet inte om min syrra ska dit eller inte, för hon känner dig varm, hon provar febern nu, så vi får se om hon har nånting eller inte, men nu måste jag skynda mig , jävlar ! 
ojoj, klockan var mer än jag trodde .. 
menjag bloggar kanske i skolan, hejs ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0