är det bara jag som tycker det..?

Hej, förlåt för att jag inte har bloggat mycket, måste bli bättre på det nu, fast jag har ju inte bloggat idag, men alla andra dagar har jag ju gjort det , och det är ju bra, men jag kanske inte skriver så snabbt för jag är skit kall om händerna, eftersom det är fucking VINTER ute! 
det har kommit typ 7 cm på vårat bort på framsidan, och det är verkligen vinter....
jag vill inte ha det! :(
vill ni det....?
men iaf, det är skit skönt med helg nu, var skit trött på eftermiddagen, hade inte lust och göra nånting, men det kan vara för att talangjakten blev inställd, fyfan, bara för att tobbe(vår musik lärare) var hemma med sjuk barn ... 
så nu fick vi ingen... 
men när jag skulle åka hem gick jag till ica med Johanna och Johanna, dom skulle vara med varandra, och sen en till kompis, så jag åkte med dom på bussen, fast dom hoppade av tidigare än mig , så jag satt själv på bussen ungefär 3 busshållsplatser. Men det gjorde inget :)
och när vi gick från skolan till ica frös vi ihjäl, asså det är för fan VINTER ÄCKEL, ute! -.-
usch vadd jag hatar vinter, iaf nu, när det håller på bli vår, det är ju förfan snart maj, då ska det väl vara vår ? eller är det bara jag som tycker det..? men ah  , iaf, nu ska jag nog ta lite chips och tjocka i mig, sen ska jag fortsätta dregla över en bild , då man ser CALLE JÄRNKROKS och JAKOB SILFVERVERGS MAGRUTOR!!!!!!!! 
aaah, jag döööööööööööööööör !  såååååååååååååååååååååå snygg calle är asså ! OMG ! 

OMG , och som vissa kanske vet är calle inte blond, han är brunett, så calle är längst bak, och silfverberg längst fram!! 
MEN DET ÄR JU SÅ JÄVLA SEXIGT !!!!!!!!!! CALLE IN MY <3 FOREVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0