är inte på humör..

hej, nu har jag kommit hem, jag har varit med Johanna S och Johanna G! :) 
vi har haft skit kul... vi har spelat ett spel som dom två hade gjort själv... det var en bana man skulle gå, och sen var det typ några rutor ifyllda och när man kom på dom fanns det antingen frågor, eller utmaningar.. det berodde på vilken färg man kom på, och sen var det några vita också.. men om man kom på dom hände det inget, det var bara nästas tur :p 
och sen så skulle Johanna S gå på toa och då tog vi hennes mobil, men vi kunde inte hennes kod, men hon hade lämnat den öppen.. satt man kunde bara ta den och skicka lite sms och facerapa... och ah.. sen tog Johanna S och jag Johanna G mobil och facerapa lite på den osv.. haha, och vi skrattade skit mycket iaf, och det var roligt... :)<3
Men nu ska jag göra min läxa... fyfan! jag gillar inte det ... men jag kan den typ så vi får hoppas att det blir lätt.. sen har jag läxa till fredag också... sen nästa vecka har vi två prov på fredagen... No, och sv... ååååh... men nu pallar jag inte skriva mer.. är inte på humör.. blöööööööööööööööö.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0