är ni lika taggade som jag? :D

Hej, jag är riktigt jävla taggad till matchen, är ni taggade? :D
Jag är taggad till 1000! Bara för att Calle är med den här gången! :D
om dom vinner idag, och dom andra två matcherna, spelar dom bara den här veckan, men jag vill inte att dom ska göra det , för att jag vill hinna gå på nån match, jag fick ju inte göra det när jag var sjuk. Men ah, mamma jobbar ju sent i helgen oh då blir det lite jobbigt för henne om hon ska hem och laga mat sen duscha och sen klä på sig, och stressa, det är ju inge kul för henne, så vi tänkte gå på torsdag nästa vecka om det blir en match då ! ^^
och nu sitter jag här och lyssnar på när Wikegård & Jihde pratar och då sa dom såhär: Alla jublade när Calle Järnkrok åkte in på isen tidigare idag. Alla har saknat han! Asså ååh, han är så braaaaa! ^^
idag ska han göra nåt bra, han ska göra assister han ska göra mål så att han kan bli intervjuad osv! ^^
ÅÅÅÅÅH ! :D
Men nu ska jag ta och äta sen kolla på matchen, och som vanligt, för er som inte kollar på matchen, det kan jag avslöja sen ;)
ha det bra , hejs ;* 

WOOOOOOOSH , SNYGGISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0