Auktioner på 1 & 1/2 timme!

Hej, nu ligger jag här i min säng och spelar wordfeud med pappa som vanligt, haha, asså jag ligger uppe och han sitter nere i soffan och skriker där nerifrån: svarat än? Jag ba: haha, snart!
Men nu har inte han svarat på länge, haha, jag är säkert för bra, jag har bara tagit ord med typ 50 poäng mesans han tar dom med 20-30 poäng. Men den förra matchen var inte kul alls, han bara tog min bokstav också får han 288 poäng, är det roligt och spela på eller? Svar: nej!
Men ah, nu är det över iaf, men som sagt imorgon ska vi ju till mormor, och kolls på hockey, då Calle inte ska vara med! Fuck! :(
Men vi får hoppas att det går bra ändå :)
Sen ska vi äta lite god mat osv, det ska bli riktigt kul faktiskt, jag har ju inte varit hos min mormor på ganska länge nu bara för att jag har varit sjuk i två veckor, det är ju bara sååå jobbigt, men nu börjar det gå över som tur är :)
Idag har mamma och jag lagt in aktioner(stavning) på tradera, vi har lagt in 13 stycken på 1 och 1/2 timme, det var ganska jobbigt , men jag lärde mamma en ny sak, på varje auktion skulle man skriva en sak och man skulle skriva den en gång på varje, så hon var tvungen och skriva den om och om igen, tills jag kom på att man kunde kopiera, och då blev mamma så glad, för att varje gång hon kom till den där delen så sa hon såhär: dubbelklicka, klistra in! Jaaaaa, det funkade osv.. Haha, det var rätt kul, men vi håller ju på med det här för att mamma och pappa ska ju flytta ner så småning om, och jag ska flytta in i deras rum där dom har nu, och alla saker som vi ska sälja ligger i det rummet mamma och pappa ska flytta in i så därför måste vi lägga ut auktioner på tradera osv, sen kan dom flytta ner och jag flytta in i deras rum :)
Ja, det här blev ett långt inlägg fast det var på mobilen, är lite trött i armarna ni, och ögonen håller på glider igen, men imorgon får ni ett inlägg innan jag åker till mormor och dagens outfit, ha det bra, hejs ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0