Besöksrekord!

Hejhej, nu har jag vaknat och jag sitter nere med mamma i köket, vi väntar på att melodikrysset ska börja, jag bukar hjälpa henne med det för att hon vill söka lite på google, och då är det bra att nån har en dator, och en lyssnar på han som pratar i melodikrysset då ;)
men ja, det var väl typ det som har hänt på morgonen, och jag vet inte vad jag ska göra idag, om det är nån som vill hitta på nått så är det bara att ringa/smsa/skriva i chatten på fb till mig och ni vill göra nåt! 0761021489 ;*
och igår hade jag typ besöksrekord på den här röda "linjen". Men på den blå hade jag bara 120, men på den röda hade jag 332, och det är det mesta jag har haft, när jag hade besöksrekord på den blåa linjen så hade jag 159 på den blå och 208 på den röda, så det var ganska mycket, men ja, det var bra tyckte jag, att jag hade så många, det var kanske för att jag skriver pså bra på min blogg, haha! ^^<3
men ja, som sagt, jag vet inte vad ajg ska göra nu, och inte senare, så tack för mig, bloggar senare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0