Besöksrekord!

Hej, det är en sak jag vill säga, och det är att jag har haft besöksrekord, jag vet att det inte är mycket för er som har mer, men jag är stolt för det jag har fått, och ni ska inte behöva störa er på det. 
jag bryr mig faktiskt inte om vad ni tycker, min blogg är inte så populär... jag har inte heller haft den så himla länge, och vissa kanske inte känner till den, så varför inte sprida den? då kanske jag får ett nytt besöksrekord, skulle inte det vara kul? :)
men iaf, mitt besökrekord kom i förrgår, då jag hade ett länkbyte med en kille som heter Simon, och då hade jag 159 besökare.. och det är mycket för mig som jag sa..
bryr miginte om vad ni tycker, jag är mig själv bara.. och ni som har nåt emot det är väl erat problem, inte mitt! ^^
men ja, det var bara det jag ville säga, så ja, hejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0