Den kostar ju bara 3 kronor så... :P

Hej, nu sitter jag här i dansrummet med tjejerna... Dom dansar och jag kollar på, det är också kul.., men jag vill också dansa , men då skämmer ju jag bara ut mig... Så ja.. :PpPpPp
Men det som är det bra idag är att våran mattelärare var typ sjuk för första gången.. Så nu får vi skit lång rast! Vi börjar 20 över 1! Alltså om en timme och 25 minuter! Det är skit skönt! Fast sen har vi So och vi har läxa med det fick vi veta i Måndags, så jag har inte gjort den,.. Men jag tror faktiskt att ingen har gjort den, eller jo, knoddarna kanske... Men jag nämner inga namn... :P
Sen ska vi gå och spela pingis... Jag har ju köpt en boll, den kostar ju bara 3 kronor! :)
Så ja... Om nån tar sönder den.. Får jag en ny.. :P
Men nu pallar jag inte skriva.. :P
Haha, hejs ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0