DET ÄR BARA 3 VECKOR KVAR!

Hellu , jag har nyss vaknat, och klätt på mig, jag är inte så färgglad idag, jag har ett par svarta byxor, en grå tröja, och en svart kofta :pPpPP
så ja, inte så färgglad :)
men jag har inga kläder , alla ligger i tvätten , eller i  en hög i rummet :pPPppPppP
hahah, så jag fick bara ta nånting, inte så fint kanske, men ah, det får duga :p
idag är det chill för att jag slutar 13 (alltstå 1), men det är ganska tråkiga lektioner ändå :( 
vi har först matte, sen no(halva klassen musik), och sen idrott, sen språk... vi har ute idrott, men jag kollade nyss på värdet och det skulle bli 10 grader och sol, det är väl rätt så härligt? :)
jag vill verkligen att det ska bli vår nu! vi har ju bara 3 veckor kvar i skolan, alla andra dagar är ju LOOOOOV ! :D<3
så när det är skolavslutning vill vi ha sommar! <3<3
men nu ska jag ta nånting och äta, sen kolla lite på tv, och dra till skolan! :)<3
pusshej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0