Det här som skulle bli den bästa sommaren ever, men nu är den förstörd... -.-

Hej, nu sitter jag här uppe i mitt rum och webbar med klara, jag är typ skittrött, jag vet inte varför, men iaf, eftersom det är skola om två dagar så måste jag väl vänja mig vid det igen då... men som tur är det bara 27 skoldagar kvar! <3<3<3
sen är det SOMMARLOV! 
asså det känns skitbra, och den här sommaren ska bli den bästa ever!

jag ska träffa alla mina vänner, jag ska träffa, Emelie Larsson, Alexis Kjellman, Klara Frank, Lorin Hajo, Josefin Holmberg, Jennifer Strandman, och många fler! <3
men det kommer bli asgrymt, jag känner det, men det dåliga är att vi bor så långt bort ifrån varandra... :(<3
jag bor i sätra, och dom i bomhus, brynäs, osv... där bortåt... men iaf, jag kommer få träffa dom iaf, och det är det som är det viktigaste, fast det ännu sämre är att Calle Järnkrok kommer flytta, ÅÅÅÅÅÅÅH, jag som trodde att han skulle få se mig i bikini! sen nejdå, så ska han fan flytta till stan med sin jävla tjej! fast hon finns inte i min värld, haha, han är min i min värld och ingenannans! ;)<3
haha, nejdå, fast jo... :pPppPppPppPp
men föresten är det nån som har varit ute och kollat på nån majbrasa eller nåt? jag har inte det, jag har lagt inne och chillat med mamma och syrran, det är det bästa, och umgås med sig familj, eller är det bara jag som tycker det? ;)<3
haha, tror att jag ska smälla raketer imorgon, även fast man inte får, men aja :pPpPpPp
haha, men nu har jag typ ingenting mer och skriva, men jag vill verkligen att det ska bli den bästa sommaren iår, men jag får väl göra den så bra som möjligt iaf ! 
men aja, bloggar nog mer imorgon, ha det bra, pusshej / Elvira ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0