DIREKT, vi måste hinna!

Godmorgon, Hur mår ni idag då? :) 
Jag mår iaf skitbra, men jag har inga planer för idag, så jag vet inte vad jag ska göra... är det nån som har något tips? :)
haha, jag skrev fel igår om att mamma jobbade i helgen, hon är ju ledig, men det som var felet med att vi inte kunde gå på hockey i helgen var för att biljetterna var slutsålda, asså det är ju så bara.. asså gud, jag förstår inte hur biljetterna kan ta slut så snabbt, asså det är ju helt fullt i arenan , så fort dom kommer ut, så går alla in och köper, och därför måste man skynda sig, och det var det som var felet, så om det nu blir en match på torsdag som vi hoppas ska vi besälla direkt dom kommer ut då, DIREKT, asså vi måste bara hinna, men ah, vi får hoppas att vi gör det, men nu är jag hungrig, ska ta och käka lite fil och flingor som mamma, syrran och jag var och handlade igår :)
är sååååå hungrig, sen ska jag kolla på top model, det är ju repris tror jag, men jag har inte sett det, och det börjar 10 över, så jag måste skynda mig och hämta frukost, och för er som vill titta på det , är det på 3:an , 10 över <3
men ah, jag skriver mer sen, ha det bra, pusshejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0