du är ju bara för grym du! ;)

Hej, nu sitter jag här och äter choklad, idag har jag bara suttit vid datan, och kolla på videor på Calle Järnkrok, och typ hela laget osv... men den här var ju bara bäst, asså herregud, jag garvar åt den varje gång jag kollar på den! ^^
HAHAHA <3 http://www.youtube.com/watch?v=xEUgYfWGM4I så jävla bra! <3<3
calle, grym på och störa folk du ;) 
haha, men iaf, sen har jag kollat live på en video som var på stan, asså man kunde kolla på videon live på sportbladet.se och det satt jag och kolla på , och Calle var ju helt galen, haha, för er som var där, kanske förstår varför, han bara gick fram mitt i silfverbergs intervju och tog micken och skrek: Oh ah, silfverberg, jag sa oh ah silfverberg osv... typ några gånger, sen gjorde han det lite senare också nångång :p
haha, men det var skit roligt iaf, och nu sitter jag här och skriver , haha, konstigt va? :pPPPPpppp
sen klockan 20:00 ska jag kolla på "smartare än en 5:e klassare" det är faktiskt ganska kul.. ! :)
och idag har jag haft ont i magen, asså det kändes typ som att jag var hungrig hela tiden fast jag nyss hade ätit osv.. och sen kändes det som att jag skulle spy efter ett tag också, för att när jag var sjuk så hade jag ont i magen som jag har nu , (jag har haft det hela dan) och då hade jag ont i magen en timme ungefär och sen gick jag in till mamma och skrek jag mår illa och sen sprang jag till toan osv.. asså jag känner så nu, men jag har ju inte spytt och så, men jag hoppas att det går över tills imorgon, men nu börjar det, ha det bra, kanske bloggar senare, tack för mig, hejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0