Facebook saaak ... :pPpPp

1. Lorin Hajo: Du är en fantastisk tjej, jag har känt dig i ca 3-4 år, och du känns som en syster för mig, jag känner att jag kan berätta allting för dig, och du håller verkligen det, och när jag är ledsen finns du där för mig, vart du än är, så finns du där nånstans, jag älskar dig! <3

2. Emelie Dahlberg: Du är en otroligt snäll tjej, och fin också, vill jätte gärna träffa dig! <3

3. Malle Abdi: En tjej med bra humor, skrattar ganska mycket, men det är bra för det är så roliga tjejer ska vara, fin är du också! ;)<3

4. Emmi Lindström: Du är en liten tjej som är fin, söt, snäll, och dig vill jag träffa! <3

5. Adina Östberg: En fin tjej, som jag vill träffa!
6. Kimia Esfahani: Du är en grymt rolig tjej, men bra humor, och fin också, dig vill jag lära känna bättre än vad jag gör! (Ulrik Munther Fans här då) ;)<3

7. Alva Andersson: Du är en tjej som är fin, och jag vill träffa dig!
8. Simon Hessling: Du är snäll! 

9. Matilda Bergh: En fin tjej, men känner inte så bra, men vill lära känna bättre! :)

10. Amanda Larsson: En sjukt fin tjej, känner inte dig så bra, men jag vill lära känna dig bättre, och träffa! <3
11. Frida Strömberg: en SJUKT fin tjej, men jätte fint hår, och jag vill träffa dig, jag har sett dig, men jag vill vara med dig, snäll är du också! ;)<3
12. Fanny Olsson: En fin tjej, snäll, vill lära känna bättre ;)<3
13. Fanny Gustafsson: Barndomsvän, kommer inte ihåg hur vi tappade kontakten, men den vill jag ha tillbaka, fin och snäll är du också! <3

14. Denice Aspman: du är en snäll tjej, känner inte dig så bra, men vill träffa och lära känna bättre! :)<3

15. Nathalie Larsson: en jätte fin tjej, har inte träffat dig, men det skulle jag jätte gärna vilja göra, snäll du! ;)<3

16. Melinda Eriksson: Du är en snäll tjej, fin också, du har skit bra humor, och kommer på jätte konstiga ord som du brukar kalla mig, som t.ex. åsna, eller kalkon osv... :p<3

17. Elias Löfgren: En kille som jag inte känner såbra, men du är säkert snäll :)

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

detsamma, <3

2012-04-27 @ 23:23:32
URL: http://beestfrieends.devote.se
Postat av: Nathalie

Desamma Elvira ! <3

2012-04-28 @ 10:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0