FINAAAAAAAAL!

Hej. Nu är brynäsmatchen slut, och brynäs vann med 4-2 och dom är i SM-FINAAAAL! <3
som jag sa tidigare idag, antingen får dom möta AIK, eller Skellefteå. Dom intervjuade ju målvakten Niklas Svedberg och han visste inte ens vilken av dom han ville möta, haha! 
haha, säkert ingen, han vill bara vinna SM-GULD , hahaha, men ah, jag är iaf glad för att min älskling gjorde mål idag, Calle Järnkrok, han är bar för braa! han är så bra på fintar, haha, han lurade målvakten totalt ! 
haha, han är bäst! <3
och min! BARA min ! ;) <3
hehe, men idag känner jag mig iaf mycket bättre, jag har till och med varit ute, eller ja, typ , hehe, jag stog halvt ute, stog med ena benet inne och andra benet ute på altanen för att jag skulle vädra filten, (svettas) haha, 
men jag mår iaf faktiskt ganska bra, jag har inte mycket feber, eller det tycker iaf inte jag , för att i tre dagar har jag haft över 39 grader varje gång jag har vaknat , och idag mådde jag bättre, för att imorse hade jag bara 38,6 grader och det är lite för mig, men senare på dagen hade jag 38,2 och då hade jag inte tagit ipren på 8 timmar, och det var skönt, men det enda som hänger mig kvar är hostan, det är jätte jobbigt, kan nästan inte andas, men när Calle gjorde mål var jag bara tvungen och skrika, men då, då, fick jag verkligen ont i halsen, hahaha, men nu är jag lite trött, ska sova, ha det bra, hej! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0