fortfarande usch för busschaufförer...

Hello, nu har jag vaknat, jag börjar ju 09:20 idag, så det är väl rätt skönt , men vi har ju så jävla tråkiga lektioner, som vissa kanske vet ...
det är skönt och ha sovmorgon, men det skulle ha varit en rolig dag, så man slipper bli trött på dom här lektionerna ...
men iaf, man kan säga att jag inte direkt vaknade nyss, jag har varit vaken i ca 15 mintuer, och jag ska hämta nånting och äta nu, sen ska jag gå på toa och fixa mig lite, som vanligt då :p
och sen ska jag väl kika facebook lite, sen är jag klar och åka till skolan, hoppas det inte är nå problem med det här busskortet nurå.. det var ju det igår, mamma fyllde ju på kortet på internet, och sen när jag kom till bussen odh sa det, då sa han: det här har gått ut. Jag ba: men hallå? mamma fyllde ju på det igår, haha! han ba: jaha, men det har gått ut... Jag bara: okej... ska jag skicka ett sms. Han ba:ah det kan du göra...
usch för busschaufförer... men u måste jag skyndamig lite.. haha! ^^
pusshej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0