Glad Påsk på er allihopa!

Hejsan, och Glad påsk på er! 
Jag vet inte om det är idag man säger det, men det är ju fortfarande påsk, så man kan väl fortfarande säga det, hehe.. Men jag har nyss varit ute med syrran och tagit lite björkris ute i skogen, och sen har vi pyntat det, och satt det i en vas, och sen har jag knäppt kort på det, och jag tänkte lägga in dom bilderna nu, ah... här kommer dom! ^^
Bild nummer 1.
såhär såg hela ut! sen har jag bilder lite närmare också :) 
Bild nummer 2.
här var en t.ex, en bild lite närmare ;) 
haha, ah, den var väl "ganska" nära, haha! ^^
Bild nummer 3.
den här bilden älskar jag! 
den ser så najs ut! :pPppPPpP
(men igga bakgrunden ..)
Bild nummer 4.
hehe, ja, den här bilden har jag ingenting och säga nånting om .. hehe .. ^^
hejsan hoppsan.. :p 
HAHA! xD
Bild nummer 5.
samma den här, ni får gära kommentera bilderna om ni vill, jag har ju satt nummer, osv..! :)
Bild nummer 6.
haha, lite najs bild det här också .. :pPPpPPpPpPpPP
Bild nummer 7.
haha, ah , same shit på den här bilden också, har ingenting och säga om den .. :p 
Bild nummer 8.
Den här bilden älskade jag mest, asså den ser så himla äkta ut, fast det är den inte, men ah, jag                         älskar den bara! åååh .. men det där var den sista bilden jag hade. Och nu ska vi ha en liten                               tävling här, kommentera numret på vilken bild du tycker är finast, och sen så kommer jag med                           svaret på vilken bild som vinner! 
asså får det här bli en liten tävling, ingen stor tävling, eller egentligen ingen tävling heller, eller jo,                       eller jag vet inte ... haha, men nu får det bli kallad en tävling! :)
Rösta! <3

Och till sist, ha en bra Påsk. Glad Påsk på er mina små fina läsare! ;*

Kommentarer
Postat av: nicole- skånsk knasig tjej ♥

fina bilder!

Följa varandra i bloglovin? :D

Kram ♥

2012-04-08 @ 16:35:40
URL: http://nikkkiis.blogg.se/
Postat av: Anna Bonnevier

Bild nr 6

2012-04-08 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0