Godmorgon!

Hejhej och godmorgon, idag kan jag faktiskt säga godmorgon för jag vaknade nyss! 
haha! skönt, men den här gången tvingade jag typ mig själv att sova, haha, jag gick på toa typ vid 9 och sen så gick jag tillbaka till sängen, och då kunde jag inte somna, men sen så gick det, och sen sov jag till nu då, halv 12 :)
idag vet jag inte vad jag ska göra, justja, igår kom det inget inlägg om hur det gick , jag hann inte för min mobil tog slut på batteri och min data var nere, och pappa sov, ich jag ville inte väcka han, så jag skriver nu ist, men det går väl lika bra :)
Hockeyn & maten igår var ju fantastik, mormor, tänk dig, hon kan laga mat hon! :)
Och hockeyn var ju bara hur fantastik som helst ! dom var ju överlägsna, haha, brynäs ärr ju fan bra! även fast Calle inte var med *snyft* *snyft*, haha, skoja, men han kanske kommer vara med imorgon, det får vi hoppas, han måste ju inte ta i allt vad han har, han måste ju inte spela hela matchen, han kan ju åka och byta när han inte orkar mer ;) 
Vi får hoppas att dom vinner då också iaf :)
Men nu ska jag nog ta och göra lite frukost, eller om man nu kan säga frukost, och sen ska jag ta min sista pencillin också, fyfan va härligt, och jag tror faktiskt att dom här har hjälpt för jag är frisk nu! SÅÅÅÅ braaaaaaaaa! men jag har fortfarande lite hosta kvar, men inte lika mycket , jag hostar bara när jag skrattar, eller jag kan inte skratta för jag hostskrattar ist :pPPPPppPpppPPpP
men ah, nu är jag hungrig, ha det bra, hejdå ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0