Haha, dålig humor jag har .. :p

Hej, jag har nyss vaknat, eller nej, om jag ska vara ärlig, så vaknade jag för en halvtimme sen :p
men jag äter frukost iaf, och jag ville ha ett par byxor igår, och då tvättade mamma dom igår och sen hängde hon dom, men dom är fortfarande inte torra så jag fick lägga dom på ett element .. :ppppp
jag börjar ju 09:00 idag, som jag sa igår, om ni läste min blogg då ...
men iaf, det ärju ganska skönt , men när jag kommer hem , måste jag ändå göra mer läxa fast det tror jag går ganska snabbt ändå , jag har bara två sidor i matteboken kvar, engelskan är klar, och svenskan är snart klar (: 
och det är ju bra :)) <--- HAHAH, dubbelhaka!!!! :D skoja ba .. har lite konstig humor på morgonen :p
men snart, när jag har ätit klart ska jag gå och sminka mig, borsta tänderna, och fixa mig lite, hoppas mina byxor har torkat till jag ska åka till skolan , för att annars får jag gå i blöta byxor, haha! 
men aja , slänger in en bild också , det var ganska längesen, hejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0