Haha, han är galen.. :p

Glad Påsk, vad gör nirå? :) 
jag sitter, eller ligger i soffan och lyssnar på musik, och chattar lite på facebook. Jag vet inte vad jag ska göra idag, en sån här fin liten dag ute, är ju ganska svårt och vara med kompisar när man fortfarande är lite sjuk, men jag kanske kan följa med pappa ut och plocka lite ris, och göra det lite påskigt här hemma, haha, om jag orkar, men jag måste faktiskt upp och gå osv för att jag ska bli frisk nångång, också måste jag äta bra, hehe, vilket jag tycker att jag inte gör :p
men det får jag bli bättre på! 
jag ska nog försöka duscha idag, när man är sjuk, så duschar man ju inte så ofta, och nu känner jag mig riktigt äcklig, men det kan man fixa till om man har en dusch, haha! :D
Jag bestämde precis att jag ska vara med Josefine Holmberg nån dag, också ska jag vara med Jennifer Strandman, också Klara Frank, också Emelie Larsson, Alexis. (jag kanske har glömt nån) Haha, det är många jag ska vara med, men det är ju inte så lätt, som jag sa, eftersom jag är lite sjuk fortfarande, men det går nog över snart, så ni får vänta lite till ;) 
Men nu måste väl jag spela lite wordfeud med pappa, han har ju fan blivit galen i det, haha, han sitter och kollar på tv han har datan på bordet, och sitter med sin mobil, tja... vad kan man göra? :ppPPpppPp
men nu börjar han tjata, och det som jag lovade igår, jag skulle lägga in bilder på vad jag fick i mitt påskägg :D
men aja, hejssvejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0