HAHA, hon höll på att köra i diket !

Hej , nu sitter jag här och ............ HAHA , kan ni gissa ? ;)
jag äter fil och flingor !! ;)
HAHAHA ! 
och kollar på tv, jag kollar på 112 på liv och död, det va igår klockan 20:00 , men då var det ju hockey, satt jag spelade in det här, 112 på liv och död asså ;) 
men jag har hur mycket läxor som helst, 3 stycken, svenska, engelska , och matte, jag måste mest jobba matte, är jätte mycket efter i det, och sen i svenskan ska jag skriva en filmrecention, men jag kommer typ inte ihåg nånting från den, men våran lärare sa att jag skulle skriva det jag kommer ihåg :)
och i engelskan ska jag göra två sidor i boken. Men när mamma hämtade mig i skolan, så sa hon att hon skulle åka till morfar, och jag sa , men nej, jag ville ju att du skulle hjälpa mig , då sa hon du får fråga Pao, då sa jag okej, men jag vill faktiskt hellre göra läxan än att städa rummet, då fick mamma nånting i sig, så hon höll på köra i diket , HAHA !!! 
Men iaf, nu vill jag kolla på 112 på liv och död, det är så spännande , sen ska jag göra läxan och städa äckelrummet ! 
men aja, hoppas ni får det bra, puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0