Haha, jag garvade ihjäl mig! ^^

Hej, nu sitter jag här och webbar med Lorin, Ronja, och Stephanie bara att dom är nere och gör nånting jag vet inte vad, men ah, så jag webbar med dom typ .. :pPPpppPP
sitter och lyssnar på musik här också , ska nog ta och stänga av datan nu, jag vet inte varför men mamma sa helt plötsligt bara: Är det här det enda man får när man kommer hem? jag lagar mat och ni sätter er vid datorerna och lyssnar på musik i hörlurar så man inte ens kan snacka med er? är de det enda man får?
haha, sen kommer min syrra ba: Vill du ha en kram? jaaa, vill du det? mamma ba: Ah, det vill jag ! 
haha, jag garvade ihjäl mig, men nu ska jag stänga av datan och titta på tv & prata med mamma lite, och äta klubbor! ;d 
haha, ha det bra, bloggar mer imorgon, hejsssss ;*

Kommentarer
Postat av: suttan

Fin blogg! <33

2012-04-11 @ 20:41:56
URL: http://suttaan.blogg.se/
Postat av: Ebba

söt blogg, allt bra med dig? :)

2012-04-12 @ 00:10:05
URL: http://ebbakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0