Här är sakerna ifrån mitt påskägg! ^^

Hej, nu ska ni få bilder på mina saker som jag fick i mitt påskägg, som jag faktiskt sa att jag lovade, och ni som inte tror på mig i verkligheten, kanske tror på mig nu, haha! ^^
skoja, hehe... men ah , nu kommer dom :) 

här är en bild på allting, nu kan ni få en titt på allting närmare, alltså en och en :) 



ett fint litet armband som verkar passa till mycket, skönt var det också :) 

vissa saker kanske redan är öppna osv...

fast den här ska min syrra få , för jag gillar den inte ... hehe, jag vet, jag är inte normal... :pPppPPPpPP

jag fick en ljusblå och en grön också :)
men dom åt jag, schhhh... :ppPpppPpPp

Haha, Lorin , gissa vad jag har ;) 
hahahhaha! <3<3

dom är finare i verkligheten ;) 

Men ah, det var typ allting jag hade kvar , sen fick jag en lott också och den vann jag 30 kronor på , asså det var en sån här pyramid typ... och dom kostar ju 30 kronor styck så att jag tog en ny lott, men den vann jag ingenting på , men jag tyckte att det var roligt och skrapa iaf , haha , sen fick jag en pyramidlott av mormor också, jag var bara 1 nummer ifrån 100 000, men det är ju ofta det händer också vinner man inte, men det är väl bara för att det ska vara spännande.... -.-
Också fick jag en hundring från mormor, Tack! <3

men nu ska jag typ äta snart, och sen ska jag kolla på lite tv, och äta godis, haha, börjar känna mig frisk nu, när jag äter godis, men ah, ha det bra, hejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0