Hemma själv=musik på högsta volym!

Hej, ah om ni läste rubriken vet ni vad jag menar, jag är hemma själv nu, eller mamma ska åka snart, och då ska jag lyssna på musik på högsta volym, men jag kan inte sjunga med , för då börjar jag hosta, mamma ska till valbo och göra nånting, men jag vet inte vad, men iaf, nu ska jag sätta på musiken, för nu har hon åkt, men sen ska jag till helsocentralen för att dom ska känna på mina lungor, för nu har jag haft feber över en vecka, och därför måste vi åka dit, men iaf, och hela den här veckan som jag haft feber har jag haft över 38,5 , jag har inte haft lägre än det ... 
såååå, ja, dom måste känna på mitt hjärta så att allting är bra med mig , hehe, men det börjar faktiskt kännas bättre med febern, men inte med hostan, eller jo , kanske lite med den med :)<3 
men ah, nu ska jag ........... , nej, jag vet inte vad jag ska göra, vi får se, men hejdå ! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0