Hemsk...

Hej, nu är jag vaken, sitter och äter frukost, och väntar på att Lorin ska svara på mitt sms.. eftersom vi ska vara med varandra idag, vi ska nog vara här eftersom min syrra är fortfarande sjuk. eller jag tror att hon inte har feber längre, honhar nog bara hosta.. och den låter hemsk, men doktorn sa ingenting om den, men asså så fort hon rör sig så börjar hon hosta, men det är faktiskt bättre än den har varit , men den är ändå hemsk.. :(
men iaf, dagens outfit kommer senare idag, både på mig och Lorin, kanske på båda bloggarna :)<3
vi får se, men jag tror att det gör det :)<3
haha, men nu ska jag skynda mig lite, bloggar senare, ha det bra, puss hejs ;*<3

Kommentarer
Postat av: Vera

Vilken fin blogg du har, med vilket program har du gjort din header? :)

2012-04-30 @ 10:27:22
URL: http://veraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0