Hittat min nya låt, som jag är kär i!

Hej, nu sitter jag här och lyssnar på musik, och jag har hittar min nya favoritlåt som jag är kär i, som rubriken... 
Den heter Fool-Ulrik Munther.. Haha, jag har lyssnat på den kanske 3 gånger och det känns som jag kan det utantill! ^^ haha, men det känns skönt iaf ! 
känner mig cool , skoja .. haha! xD
Men ah, idag känner jag mig faktiskt riktigt frisk, det känns som om jag inte har nå feber alls, jag blir inte yr när jag ställer mig upp och går osv.. men det gjorde jag när jag var sjuk, men inte nu! :D
och jag hostar inte mycket alls! men jag kan fortfarande typ inte skratta för då låter det skit konstigt, det låter som att jag hostar fast skrattar ändå ... :ppPPpPPPp xD 
Också äter jag mycket bättre, men jag har inte ätit nått ännu idag, men jag ska äta nu, haha, så hejdå mina små läsare! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0