hundra sms, hur kul är det? :p

Hejsan allihopa, nu sitter jag här påklädd, och kikade min mobil lite nyss, hade typ fått hundra sms kändes det som, dom togju aldrig slut :pPpPp
men ah, jag är jätte hungrig, så jag måste ta nånting och äta snart, och sen ska jag in på toa och fixa mig som vanligt... idag slutar jag 10 i 3 , asså är det bara jag som tycker att vi slutar jätte sent? 
men iaf, i tisdags var det bra, för då slutade vi 1 :D
haha, det var jätte skönt ! ^^
jag var riktigt trött den dagen satt det var ju bra och sluta tidigt då :)<3
men iaf, idag som sagt har vi två So lektioner, som suger... jag vet inte ens vad vi håller på med, vi skulle gjort en läxa tills igår... haha, hur många tror du hade gjort den ? :p
haha, typ ingen, för att ingen gillar ingemar ! :D
haha, jag hatar honom... han suger.. men aja, skit i det, nu måste jag äta.. är skit hungrig, och idag ska jag vara med Lorin.. eller kanske, men jag tror det ..! :)<3
aja, ha det bra, hejs ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0