Jag bara måste! MÅSTE!

Hej, just nu sitter jag här och har precis ätit max, hur gott som helst, och det gick bra och äta också! :) 
det gick ju lite sämre och äta när jag var sjuk, men nu gick det jätte bra! 
och nu sitter jag & tittar på nåt program , det heter typ " världens strängaste föräldrar " Men det är slut nu.. men det var ganska intressant, det handlade om att en tjej och en kille skulle få komma till en ny familj, och följa deras regler och så, och försöka ändra sig. Men som jag sa , nu är det slut.
Och nu ska jag lyssna på musik, och spela lite bubble! jag måste klara banan, jag bara MÅSTE !  
haha! 
men ah, ni får ha det så bra, hejs ;* 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg! Du kanske vill göra blogg'vin byte?

2012-04-09 @ 14:20:39
URL: http://ellisofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0