Jag har gjort av med alla mina 80000 kronor! :(

Hej, nu har jag  kommit hem, jag har varit i skolan idag, och det var väl ganska kul... fast ... :p
haha, men nu sitter jag iaf och äter fil och flingor , det är jätte gott, jag vet inte varför jag började äta det , men jag ville prova och nu äter jag det typ hela tiden :) 
haha, men jag vet inte vad jag ska göra nu, kanske spela lite banor så att jag får lite pengar, eftersom jag gjorde av med alla mina 80000 kronor på den här banan som jag har fasnat på...! det suger! :(
jag vill klara den! 
men jag får väl försöka, nån dag händer det ;)
men nu har jag ätit upp mina flingor, så nu kanske jag ska gå och hämta chips eller nåt, det är såååååå gott! :P
och senare idag ska jag kolla på 112 på liv och död, om det inte är hockey, men vi får se! :)
hoppas det är hockey, för då kan jag spela in 112 på liv och död :)<3
men nu webbar jag med Julanda ! ;)
men jag har inge mer och skriva nu, så ha det bra, hejdå :)<33333

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg!

2012-04-24 @ 14:06:02
URL: http://ccameraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0