Jag känner mig riktigt frisk nu ^^

Godmorgon, Godmorgon mina små fina läsare, jag har nyss vaknat, och gjort allting jag behöver, och det är ta alla mina piller osv.. jag ska ta febern lite senare också, när jag har skrivit klart inlägget kanske :) 
Men jag vet inte om jag behöver göra det , för jag känner mig faktiskt ganska frisk nu, med febern asså, inte med hostan, fast den är också bättre än igår , och det känns faktiskt riktigt bra, och för första gången känner jag mig hungrig, jag känner att jag vill ha mat, och det är ju bra, men frågan är bara vad jag ska äta , är det nån som har nå förslag så släng in en kommentar. (:
Just nu sitter jag vid datan och kollar på tv, dom gör nån slags god kaka, dom har först gjort en choklad botten sen så trycker dom ut massa choklad så att det typ blir som små torn, om ni vill se hur den ser ut kan nu knäppa på 4:an, om ni är snabba, för ni kanske missar det, och bilderna på mitt påskägg kommer senare idag, ni får ha det så bra, hejs ;*

Kommentarer
Postat av: fannie

Jätte söt blogg! Hoppas du får en trevlig långfredag :)

2012-04-06 @ 12:14:51
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0