Jag lovar!

Hej, nu har jag vaknat, jag vet inte varför jag alltid måste vakna så tidigt, eftersom vi är ju lediga måndag och tisdag också... och då vill man ju få mycket sömn... men nejdå, man ska vakna skittidigt liksom... åååååååh ... hata! 
men iaf, idag tror jag att jag skulle vara med Lorin, eller så var det imorgon, men jag tror att det var idag, vi får ta och hoppas det, eftersom att jag vill ut och ta bilder i det fina vädret, och det är ju fult och ta själv! :pPpPp
så ja, jag hoppas på idag. 
men nu blev jag ashungrig, så nu ska jag ta nånting och äta, men jag bloggar mer senare, LOVAR! <3

men aja, pusshejs ;* 


bjuder på den här också .. :pPpPpPp<3

Kommentarer
Postat av: Malin [14år och utan pappa]

Vad fin bild!! :)



Hjälp mig och vinn en tävling + kommentera att du röstat på mig i ett inlägg på min blogg, så blir du länkad i ett inlägg! :) ( www.youknowmallin.blogg.se )



Gör så här:

√ Gå in häär ---> http://kimidori.blogg.se/

√ Hitta menyn till vänster om inläggen (menyn kan kanske ligga längst ner på bloggen, det gör den för mig)

√ Rösta på youknowmallin.blogg.se där det står "röstning" i menyn

√ Tryck vote och gör det varje dag från din iPhone/iPad/dator :)

2012-04-29 @ 09:49:15
URL: http://youknowmallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0