Jag räknade nyss skolagarna som är kvar, och det är bara såhär många kvar.. ni får veta om ni läser inlägget! :D

Hejsan, nu sitter jag här och äter frukost och chattar lite , vaknade vid kvart över 10 idag ... ganska skönt , men jag vill ju vänja mig vid skolan, jag har ju kunnat sovit hur länge som helst när jag har varit sjuk.. men nu måste jag börja gå upp tidigt igen , men jag vill inte det! Jag HATAR skolan, och det menar jag verkligen, eller jag hatar den inte så mycket, den kan ju vara rolig ibland. Men nu på våren är det ju så mycket studiedagar och så , satt det blir inte så mycket skola, innan det är slut på 7:an för mig :)<3
OCH DEN HÄR SOMMAREN KOMMER BLI DEN BÄSTA I ALLA MINA ÅR! <3<3
får jag hoppas iaf. Jag vill verkligen att det ska bli det ... JAG VILL VERKLIGEN DET ! 
så det är nånting jag längtar till, för att jag tror att mitt rum kommer bli klart till sommaren :D 
hoppas det ! <3
åååååh, gud så fort jag börjar tänka på det , så blir jag glad, och längtar! 
Idag ska jag först följa med mamma och handla sen ska vi åka till mormor och byta däck, det är ju sista dagen idag, man får ha vinterdäck... så vi måste byta idag ! 
sen ska vi tagga till hockeyn, jag är taggad till 1000 IGEN! :D 
Men nu ska jag fortsätta äta min goda frukost, fil och flingor! :D<3
OMG , jag räknade nyss skoldagarna som var kvar till sommarlovet, iaf för mig , och det är bara 37 HELA skoldagar kvar, om man inte räknar med loven och helgerna, så är det bara 37 skoldagar kvar! 
ASSÅ OMG ! det är 1 månad och en vecka! FATTA!!!!!! ASSÅ SHIT !!!!
men mamma och jag ska snart åka, så jag måste fixa till mig , så hejdå ! ;********

Kommentarer
Postat av: Linn

อะไรหรือไม่รู้เรื่อง

2012-04-15 @ 12:17:05
URL: http://linnih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0