Jag var så himla nervös ..

Hejhej, brynäs vann idag också , jag var så himla nervös , skellefteå låg på så himla mycket i slutet, dom sköt på mål, tackla osv.. men brynäs vann ändå, dom tacklade ner Calle, han låg där, och då blev alla så himla arg, så det blev typ ett slagsmål , ett litet bara, men när han låg där , så kom det några brynäsare och då tog dom för mycket sats så att dom ramlade på Calle som låg ner, jag tyckte synd om han.. :(
Men det gick bra till slut , asså han måste bara göra ett mål i morgon, men jag vill inte att dom ska vinna imorgon , fast ändå så vill jag det .. men ändå inte , för att jag vill hinna gå på en match, men det är ju inte så lätt, när dom spelar som dom gör .. Men ah , vi får hoppas på sm-guld iaf, dom måste vinna sm-guld , dom bara måste, fast dom får inte sakta ner farten nu, för att helt plötsligt kan skellefteå komma med sin fart som dom har , och helt plötsligt kan det stå 3-2 i matcher, och det är inte bra .. sen kan dom komma upp och spela med sina bra spelare och vinna sm-guld, men det gör dom inte för att brynäs är så bra, det känns verkligen som dom kommer vinna sm-guld i år, och det skulle ju vara bra, eftersom dom firar 100års jubeleum (stavning). Det skulle ju vara en jätte bra timing.. (stavning) haha, känner att jag kan stava här nu .. :p
men ah, nu ska jag ta och spela lite bubble och vänta på maten, sen ska vi äta , det ska bli sågott , och som jag skrev tidigare idag så ska vi äta klyftpotatis och fläskfilé, och egen vitlökssås, den är sååååååååå god :D 
men ah, maten är snart klara så jag måste hinna spela klart liven på bubble, haha, men ah , nu har jag inge mer och skriva heller ... haha, kanske bloggar mer ikväll, ha det bra , hejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0