Jag vill, men ändå inte..

Hej, jag har nyss kommit hem, skönt och sluta så tidigt, så nu sitter jag här och är hungrig, så ska hämta nånting och äta, men jag vet inte vad, kanske nudlar, det är gott, men man blir inte så mätt på det, men jag tar det ändå, och senare ikväll är det ju brynäsmatch, jag är så peppad, men jag vill faktiskt typ att dom ska förlora idag, men ändå så vill jag inte det, för att jag vill ju att dom ska vinna SM-GULD, men jag vill ändå gå på en match så kan man vara där på läkerol när som vinner SM-GULD ist! Men då känns det nervöst, för d¨står det 3-2 till brynäs i matcher och då är det så nervöst, så jag tror att jag vill att dom ska vinna idag ändå :)
mormor och tommy kanske ska komma hit, (tommy är min halv morfar). 
men iaf, jag skriver senare, har ingenting och skriva om nu, jag är så hungrig så jag ska äta ! <3
men ses sen! bye ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0