Kan ju nästan inte andas.. :(

Hej, nu sitter jag här och hostar som fan, asså det är skit jobbigt, jag kan ju nästan inte andas.. :(
hur jobbigt som helst! 
också sitter jag och lyssnar på musik, kollar på hockey, och lyssnar på musik, haha, sitter och diggar :ppPpPPp
men iaf, jag är fan skit sur på den här jävla banan som jag är på bubble, jag klarar den aldrig, har satt fast på den hela tiden jag har varit sjuk, alltså 8 dagar .. snart 9, eftersom den här dagen är slut snart, men ah iaf, idag har jag bara tagit en ipren och det känns jätte bra, förut tog ju jag en 3 gånger på en dag, det var jobbigt, jag låg bara där i soffan , usch, det var skit jobbigt och vara såhär sjuk, men nu börjar det att gå över för vid klockan 6 tog jag febern och då hade jag 37,9 känns bra! och jag tog iprenen 9 timmar före det. Så det känns riktigt skönt faktiskt. Men jag kollar ju på hockey också, och det står 1-0 till Aik, och vi här hemma vill helst möta dom, för att en kompis till mig hejar på dom, och det blir kul när jag kan reta henne när brynäs vinner sm-guldet! ;) 
mamma, och syrran har också två och reta, mamma har en på hennes jobb, fast det är hennes chef.. :p 
och paulina har en lärare :pPpPPpPp
så om Aik vinner får vi möta dom, och då får vi börja med hemma match, och det känns skönt, men det är fortfarande slutsålt, bara så ni vet, dom som vill gå , det finns INGA biljetter kvar ;)
men nu ska jag njuta av min fina musik, Ulrik Munther ;*
också tänkte jag bara säga att bilderna från mitt påskägg kommer imorgon, jag orkar inte nu :)
Ha det bra, pusshejs <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0