Längtar!

Hej, idag har jag bara 38 graders feber, det är skitbra, tycker jag iaf, men hostan den är inte bra, jag hostar hela tiden, det är skitjobbigt, men jag tar hostmedecin två gånger om dan, men det verkar som det inte hjälper, men det får vi hoppas att det gör iaf, men idag är ju jag hemma själv, som jag kanske sa igår, det är faktiskt skönt, men det kan vara långtråkigt :/ 
men ah, det enda jag gör är att sitta vid datan, och kollar på tv..
och spelar och smsar på mobilen, gud va jag längtar tills jag inte har feber längre, då kan man vara ute i det fina vädret , men nu kan jag bara vara inne och ha tråkigt.. :( 
kanske ska vila lite snart , skriver mer sen, hejjs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0