Långtråkiiiiiigt...

Hej mina små fina läsare, nu sitter jag här och äter frukost med mamma, jag äter som vanligt fil och flingor... :p
och mamma samma sak fast med bär ist för flingor .. :)
och vi sitter i vardagsrummet medans Pao sover, hon har ju feber ... 
jag är så rädd att hon har fått influensan som mig , men det tror inte jag, för hon känner sig inte som mig .. så vi får hoppas att det bara är vanlig feber som går över snart :)<3
jag vaknade 08:10, gick ner då till mamma som satt i köket och gjorde sin frukost , sen gjorde jag min, och nu sitter vi här, haha! ^^ 
men idag är det en sån här långtråkig dag.. som nästan alla kanske kommer ihåg, men vi har svenska, engelska , (rast/lunch) matte, so, sen mentorstid, fast det är inte så långtråkigt nu, för att svenskan är ganska rolig, och lätt, vi håller på med ordklasser, och i engelska håller vi på i boken, vi ska göra klart dom sidorna längst bak, som typ är repetion ... 
och matten ganska bra.. algebra håller vi på med där, men där måste jag jobba på lite, eftersom jag är efter i matten för jag har varit sjuk ... men det är bara och jobba ikapp ... :)
och so ligger jag också efter i så jag får sitta vid datan ( det får alla andra också, men dom håller på med nåt annat) och svara på frågor jag kan se svaren om jag klickar där, men jag försöker ju iaf först :)
för jag vill ju lära mig , men det är inte så lätt och lära sig när man har Ingemar .. så man får jobba på sitt egnaa lilla sätt då man lär sig bäst ! :) <3
men nu ska jag gå och sminka mig och platta håret, och sen borsta tänderna , innan mamma och jag ska åka, eller hon ska skjutsa mig till skolan, sen när jag kommer hem ska jag blogga mer så ska ni få veta vad jag ska göra då , icke kul... 
men ah, pusshejs ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0