lite onykter bara ;)

Hej, nu sitter jag här och är hungrig så det får bli ett kort inlägg, för jag vill ta nånting och äta :p
magontet har gått över, tror jag, nu känner jag mig bara hungrig , vi får väl se hur det blir efter det, men idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Jag vill vara med nån, är det nån som vill vara med mig ? :)
hehe, men ah , iaf, jag vet inte, jag ska iaf leta upp den där videon som man kunde se live igår, undra om dom har lagt upp den på youtube , hoppas det, för jag vill se Calle igen, han var så rolig, haha, mamma trodde att han var lite onykter... ;) 
men det verkade ju så, eller många kanske var onykter, för att det var ju liksom fest, hallå? var det ingen som tänkte på det? ;)
men iaf, Calle kanske var onykter, det tror jag iaf :p
men ah, nu har jag inge mer och skriva så nu ska jag ta nånting och äta, sen ska jag kolla på videor som jag sa :p
haha, men aja, pusshejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0