Mina sovtankar! :)

Hej, jag har nyss vaknat, så nu sitter jag här nere, själv och har tråkigt, nån som vill hitta på nånting idag? :) 
jag har iaf tråkigt, och jag vill vara med nån, nu när jag kan ;) 
haha! ^^
Men iaf igår vet jag inte vad det var med mig, men jag var skittrött när klockan var 11 på kvällen, shit asså, och då gick jag och la mig , sen vaknade jag nu, och då har jag verkligen sovit klart, för att jag sover ALLTID 10 timmar, när jag än lägger mig, om jag lägger mig 12, då vaknar jag 10. Eller så sover jag längre än 10 timmar, men jag måste sova 10 timmar annars orkar jag inte vara uppe länge nästa dag :pPpPPPpPp
men nu iaf ska jag ta nåt och käka :)<3
bloggar mer senare idag, tack för mig! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0