mums , så gott! :D

Hejhej, nu sitter jag här med mamma i köket och har nyss löst klart melodikrysset, jag hjälpte henne med att söka lite på google :)
men vi kunde inte två stycken, och min mormor brukar också sitter och lösa det här hemma, och mamma ringer alltid mormor efteråt, eller tvärtom, att mormor ringer hit, och sen så frågar dom om de dom inte kunde, osv.. :)
Men mormor och mamma hade fel på samma nu, och dom kunde inte det ... :p
Men idag ska jag titta på hockey med mormor, Tommy och Walle, mamma och syrran. Pappa tittar alltid med sin kompis, han har gjort det sen slutspelet började, och varje gång dom har tittat tillsammans har brynäs vunnit, det är läskigt.. :pPpPPPpPpp
men bra .. :) 
Och sen ska vi äta middag tillsammans också, vi ska äta fläskfilé och potatisklyftor och vitlöksås som vi gör själv, den är skitgod :D mmmmmmh , så gott asså ! längtar redan till maten ;)
men sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske kan visa min outfit senare, och sen ska jag hjälpa mamma med städningen innan mormor och Tommy kommer, men dom skulle till valbo först, så dom lämnar nog walle här först , slipper han sitta i bilen och vänta på dom ... innan dom kommer hit :)
Men ah, nu har jag ingenting mer och skriva, jag skriver mer senare , ha det bra tills klockan 3 typ , men aja, hejdå :)<3

Kommentarer
Postat av: Kassy - En tjej med stil

Åh, vad gott det låter!

Vilket lag hejar du på ? :)

2012-04-14 @ 11:17:20
URL: http://Http://kaassssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0