Mys mys! ;**

Hej, nu ligger jag här i sängen, var nyss nere och mös med mamma och Pao(syrran). Vi satt och drack lite te och åt lite mackor i köket med ljus och så.. Medans pappa låg och snarkade i soffan.. Haha! ^^
Men iaf, nu måste jag sova lite för att Jag sov typ ingenting igår, jag vet inte vad det var, kanske för att det var första skoldagen, men jag förstår inte att jag inte kunde sova, det är ju liksom skolan, jag har ju varit där förr, men ah.. Skit samma, nu ska jag försöka sova, och om jag slutar 1 imorgon ska jag nog vara med Emelie och Lorin, om det gick för henne.. Vi får se, annars får vi ta det nån annan dag i veckan :D
Jag har velat träffa henne länge nu faktiskt, så vi måste ta och göra det snart! Som vi ska göra.. <3
Men nu håller mina ögon på att åka igen för jag är så trött.. Men det är ju klart att jag bloggar mer imorgon.. Eftersom jag är så bloggberoende just nu, haha! Men sov så gott, och ha det så bra, hejdå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0