ni hinner om ni skyndar er! ;)

Hej, nu sitter jag här och webbar med Lorin, men hon är ju såhär skit seg på att svara, och precis när jag har stängt ner fönstret så svarar hon, haha! ^^<3
men ah, jag sitter på golvet och kollar på tv också, jag vet inte varför, men jag får inte plats i soffan :pPpP
min syrra är ju sjuk så hon ligger ner och mamma ligger ner för hon har tapetserat klart hela rummet, hon kanske började vid 3 och blev klar vid 7, det är bara 4 timmar, det är riktigt bra , det är ju ett ganska stort rum, och för er som har varit hemma hos mig, vet ju hur stort det är , det är datarummet nere ;)<3
och så ska vi fixa där inne och få bort alla saker! :) 
jag kollar på 4:an också, det är "new girl" det är så jävla bra, det är typ en komedi ... om ni vill veta varför jag sitter och garvar nu så är det bara och slå över till 4:an och kolla på det! det är varje fredag klockan 21:30-22:00, ba satt ni vet! ;)
men det är snart slut, men ni hinner om ni skyndar er! ;)<3
haha, men ah, nu ska jag fortsätta checka facebook, haha, ha det bra, puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0