Nyduschad tjej! ^^

Hej , ja, som rubriken sa, nyduschad tjej :p
Ah, när mitt hår har torkat ska Pao och jag gå ut och plocka granris. Visst är väl det från björkar man tar? :s 
haha, har ingenaning själv :p 
men ah, ni kanske vet ? :) 
isf kommentera :) 
men ah, jag kan inte göra det nu, eftersom håret inte hade torkat .. Haha, gissa vem det är som sover nurå , jo, pappa som är så himla galen i sin mobil, och wordfeud, han ba: svarat ? jag ba: håller på! han ba: äsch, nu är vi snart klara med den här omgången, sätt dit den sista så vinner du bara.. jag ba: jaha, men tänk om du har mer poäng då, och jag sätter dit den sista bokstaven, då vinner ju du ? han ba: ja, men skitsamma, nu börjar vi på en ny. jag ba: jaha, okej :p
haha, vi har kört en hel omgång idag, han är trött nu, hahahaha! 
kanske kan lägga in en bild på mig som påskkärring sen, bara kanske , det beror på hur många som gillar på facebook, jag ska lägga upp en status ! ^^
hahaha! 
hur många tycker ni jag ska ta som ska gilla? :pPppPpPp
haha, säkert typ 5 stycken :p
men ah, nu ska jag spela lite, dunka musik, och sen ut och plocka ris, hejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0