ojojoj, vilken komplicerad släkt jag har ;pp

Hejsan , just nu sitter jag här och webbar med Emil, han har ingen tröja, han orkade inte hämta nån , men jag bryr mig inte om det :p
Sitter och lyssnar på musik, som han skickar till mig, dom är väl okej, som några tex. Avicii - Levels, Elephant Man - Dance N Sweep, Train - Drive By. Ja, det var några men inte dom bästa jag har lyssnat på , för det är Ulrik Munther, håller du med Kimia? ;)<3
haha, men idag har jag inte gjort så mycket idag, inte än, men senare trorjag att jag ska följa med mamma till affären , jag skulle typ välja nå flingor som jag skulle äta, blev lite sugen på fil och flingor :p
men eftersom jag inte har varit på affären på typ tre veckor så vet ju inte jag om det har kommit nå nya flingor, så jag ska åka och kolla med henne :)
men nu lyssnar jag på Ulrik Munther - Fool, asså jag vet inte varför, men jag är kär i den låten, ååh , så härligt , men ah, senare ska jag också kolla på hockey, jag ville dit, jag blev så avundsjuk på min mormor, för hon fick biljetter till matchen för att mormor kille, asså min halvmorfar hans barns kille är tränare till brynäs laget så att dom kan nästan få biljetter när dom vill, och min halvmorfars barn hennes barn är halvkusiner till mig. Asså det är så komplicerat, men ah, det är säkert bara jag som fattar, men ah, dom kan få biljetter nästan när dom vill, men nu har inte jag nå mer och skriva eller jo , min syrra och jag ska spela wii nu, så pusshej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0