OMG, JAG KAN INTE TRO DET !!!

SM-GULD , SM-GULD, SM-GULD !!!! 
jag kan inte tro det själv ! men brynäs har vunnit SM-GULD !!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Calle Järnkrok gjorde 2 assist, och Jakob Silfverberg gjorde ett mål, och Ryan Gundersson gjorde också ett mål, så dom vann med 2-0, asså gud, det är ju helt overkligt !!!! 
MEN HERREGUD !!!!!!!!! 
SHIIIIT, alla gråter i brynäs laget!!! :D<3
haha, och tränaren i skellefteå grät , haha, han grina, !!!! 
AHHAHAHA, men asså gud , brynäs var ju mycekt bättre den här matchen är skellefteå , asså ja, det är magiskt, men nu ska jag skrika lite, och ha en så här stor glädje är ju helt fantastiskt!
men nej, nu måste jag lyssna på vad dom snackar om... men ah , det är helt obeskrivligt! omg ! herregud ,asså shit , nej, jag vet inte vad jag ska säga nu , haha, men ah, hoppas ni är lika glada som mig , men ja, nu ska jag sluta göra er för glada , haha ! 
men hejdå mina glada läsare !!!!!!!!!!!!!! <3<3<3
CALLE JÄRNKROK, JAKOB SILFVERBERG , JOHAN LARSSON, SEBASTIAN WÄNNSTRÖM, är doim bästa spelarna !!! <3<<3<3<3<3
Men mest CALLE , hahahhah ! ^^ <3
LOVE YOU SO FUCKING FUCKING MUCH! <33333333333333333333333 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH , WOSH , VA SNYGG HAN ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: kimiaaa<3

SILFVERBERG ÄR SNYGGAST!!<3

2012-04-19 @ 22:03:33
Postat av: mickis

Men glöm inte Svedberg förfan!!!!

Han höll ju nollan!

2012-04-19 @ 22:06:24
URL: http://aannamikaela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0